Podsumowanie promocji w Rossmanie -49%/-55%. Kwiecień 2017










Postanowiłam zrobić post podsumowujący promocję w Rossmannie. Przyznam, że trochę poszalałam, ale to tylko dlatego, że na półki w Rossmannie trafiło dużo nowości, które i tak bym kupiła, więc myślę, że na takiej promocji bardziej się to opłaca. Do Rossmanna podchodziłam aż trzy razy, pierwszego dnia promocji byłam kilka minut po 8 rano i wtedy już nie było miejsca przy szafach. Dobrze, że wcześniej sporządziłam listę produktów, więc brałam tylko to, co zaplanowałam. Za drugim razem poszłam specjalnie po zmywacz, którego nie wzięłam i po puder bananowy z Wibo, którego niestety nie było. Ostatniego dnia promocji wybrałam się po szampon i odżywkę i znów wpadło kilka kosmetyków. Czy żałuje jakiegoś zakupu ??. Nie ! Mówiąc szczerze, pewnie po promocji też bym kupiła niektóre kosmetyki, więc przynajmniej zaoszczędziłam. Tak, więc jeżeli chcecie zobaczyć co trafiło do mojej kosmetyczki zapraszam do obejrzenia poniższego postu.


        1.    Wibo,Pro Contour Pallette. Paletka do Konturowania.   




2.  Nowości od Wibo.


*Wibo,Star Shine, Shimmers kit. Paletka Rozświetlaczy.



*Wibo, Holi Chic paletka pomadek do ust. 



*Wibo,Into The Sun Body&Face Bronze. Matowy puder brązujący. 


3. Evree, Sugar lips, Peelingi do ust.


4. Wibo, Eyebrown Pomade. Kolor Dark Brown. Pomada do brwi.




5. Eveline, All Day Ideal Stay 24 h 8w1.Baza pod cienie. 




6. Wibo,Lip Define Pencil odcień. Konturówka do ust.
Lovly,Perfect line Odcień. Konturówka do ust.

7. Wibo, eyeliner waterproof. 



8.Lovely,Klips. Neutral Beauty. Matowa pomadka i konturówka.


9.Wibo, Extreme volume Lashes Mascara. 




10. Bielenda,Make-up academie. Mgiełka do utrwalania makijażu.


11.Wibo, Strobing nail polish. Efekt rozświetlenia.  

Nr. 1 i 3


12.Wibo, Eyeshadow base.


12.Wibo, Camuflage. 



13.Eveline,  Eyeliner Celebritis. Fioletowy i Niebieski.


14. Rimmel, Match Perfection


15.Lovely, Belle Naturelle Makeup Kit 





A jak u was zakończyła się promocja w Rossmannie? Co udało wam się upolować ?.

Komentarze

Popularne posty