Różowe włosy w 2 minuty za 5 zł.












Na wstępie napisze że moje eksperymenty z włosami robię na własną odpowiedzialność. Dziś przychodzę do Was z  moją opinią na temat różowej  płukanki do włosów, firmy Delia Cosmetics, którą kupiłam w Biedronce za mniej niż 5 zł. Płukankę używam tak jak zaleca producent na opakowaniu (na 2 litry wody -2 łyżki płukanki), jeżeli chcemy uzyskać mocniejszy efekt podwajamy ilość płukanki. Na początku efekt wyszedł mi bardzo delikatnym,i jaskrawy więc powtórzyłam zabieg jeszcze raz i wyszedł mocno różowy odcień z lekkimi prześwitami.Efekt utrzymuje się mniej więcej 3-4 mycia przy czym staje się mniej intensywny. Efekty możecie zobaczyć poniżej.

Efekt delikatnego ombre (1 próba)


(Efekty po drugiej próbie )


(Efekt końcowy)



Uważam że jak za taką cenę produkt jest prawdę świetny, na rynku dostępne są różnego rodzaju farby/szampony koloryzujące ja wybrałam mniej radykalny produkt w dość przystępnej cenie.

A wy mieliście już styczność z płukankami z Deli ?

Komentarze

  1. Piękny efekt, bardzo mi się podoba. Szkoda, że mam za ciemne włosy na takie rzeczy :(

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty