Moja kolekcja Rozświetlaczy. Lovely,Wibo,My secret, Makeup Revolution i inne



Hej dziewczyny!

          Postanowiłam, że pokażę wam moją kolekcję rozświetlaczy. Już jakiś czas temu pokazywałam moją małą kolekcję na instagramie, ale od tamtej pory wpadły inne perełki, które chciałam wam pokazać z bliska. Uwielbiam rozświetlacze i nie wyobrażam sobie makijażu twarzy bez nich. Lubię je za to, jak świeży i promienny wygląd dają mojej twarzy co teraz w porze wiosenno-letniej jest dla mnie bardzo ważne.

1. Makeup Revolution Vivid Baked Highlighter (golden lights)



Rozświetlacz wpada w biało-złoty odcień, którym możemy sobie zrobić krzywdę, poprzez nieumiejętne nałożenie.Uważam, że nie jest on odpowiedni nacodzień, lecz na większe wyjścia, do zdjęć. Produkt jest wypiekany dlatego też na długo starczy, o bardzo suchej konsystencji, ale nie jest tępy w nakładaniu. Ja często używam jako cień, którym rozświetlam swoją powiekę.

2.My Secret , Face illuminator powder (princess dream)




Wypiekany rozświetlacz o szampańskim kolorze, nie ukrywam, że jest to jeden z moich ulubionych produktów do rozświetlenia twarzy. Konsystencja jest bardzo aksamitna w dotyku i dość mocno na pigmentowany. Dzięki niemu można uzyskać niesamowity efekt tafli na policzkach.
3.Ingrid,ideal Face Contouring




Rozświetlacz z paletki Ingrid który również wpada w szampański odcień, ale bardzo lekki, pigmentacja produktu jest bardzo słaba. Jest przyjemny w dotyku, jeżeli chodzi o to, jak odbija światło to muszę przyznać, że jest całkiem fajny na co dzień do delikatnego makijażu.

4.Lovely, Silver highlighter




Kolejnym moim ulubieńcem jest rozświetlacz z Lovely, produkt jest o chłodnym odcieniu wpada w delikatne srebro. Pigmentacja produktu jest bardzo dobra, jest aksamitny w dotyku  i tworzy przepiękny efekt tafli.  

5.Wibo 3steps to perfect face contour palette



O tym rozświetlaczu napiszę najmniej, rzadko go używam. Daje on bardzo delikatny efekt, ale pięknie odbija światło, idealny na co dzień i dla osób które zaczynają swoją przygodę z makijażem.

6.Wibo, Royal Shimmer



Rozświetlacz ma szampański odcień jest bardzo przyjemny w dotyku, daje bardzo ładny naturalny efekt. Można stopniować efekt na skórze. Bardzo często używam go do rozświetlenia wewnętrznego kącika w makijażu oka.
7.Wibo,Diamond Illuminator




Kolejny rozświetlacz, który jest ze mną chyba najdłużej ze wszystkich. Ma szampański odcień, który robi przepiękną taflę na skórze.

8.My Secret Face Illuminator Powder (sparkling beige)



Rozświetlacz, który kupiłam z ciekawości, tak jak pisałam wcześniej moim hitem jest rozświetlacz z tej samej firmy tylko wersja pricess dream. Odcień o srebrzystym efekcie na skórze tworzy przepiękną taflę.

9.Wibo, Strobing Make Up Shimers Kit 




Na pierwszy rzut oka paletka wydaje się dość nietypowa, w palecie znajdują się cztery rozświetlacze. Najbardziej pasują mi dwa najjaśniejsze, które wyglądają jak typowe rozświetlacze, zaś dwa kolejne które są dość ciemne zdecydowanie pasują jako cienie i tak właśnie je używam.

10. Makeup Revolution , Ultra Contour 


Paleta ma trzy odcienie rozświetlaczy, najbardziej przypadł mi do gustu ten trzeci od góry ma bardzo delikatny i subtelny efekt moim zdaniem jest on bardzo przyjemny w dotyku. Srebrny jest bardzo dobrze na pigmentowany daje efekt glow i jest najmocniejszym rozświetlaczem z całej tej trójki. Jest dość suchy dlatego najlepiej wygląda na mokro. Z kolei trzeci rozświetlacz jest dość słabo na pigmentowany i dość brązowy, idealny dla osób o ciemnej karnacji lub aby dodać swojej opaleniźnie trochę blasku.


Tak więc to będzie na tyle, mam nadzieje ze post przypadnie wam do gustu, jeżeli macie jakieś pytania to piszcie w komentarzach. :)

Komentarze

  1. Kocham ten z lovely, ale w odcieniu gold. Polecam również cień z freedom, który jest dostępny w pepco. Świetnie sprawdza się jako rozświetlacz- zajrzyj na mojego bloga, tam o nim trochę napisałam.
    http://pinkisamiracle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty