Podsumowanie kosmetyczne:Luty




Hej dziewczyny !


Zapraszam Was na podsumowanie Lutego, będzie to mój pierwszy dłuższy wpis, ponieważ do dziś prowadziłam tylko instagrama na którym moje recenzje są zwięzłe i na temat. Jeżeli chcecie zobaczyć to zapraszam https://www.instagram.com/kosmetyczny_miszmaasz/. A jak mnie już obserwujesz na instagramie to serdecznie zapraszam Cię do obserwowania mojego bloga. 

 Akurat w miesiącu lutym było dość mało nowości kosmetycznych, ale to tylko dlatego gdyż starałam się aby jakość moich zdjęć na instagramie była lepsza a gdy doszłam już do zadowalającej mnie jakości, postanowiłam założyć bloga aby wpisy były bardziej treściwe i bym mogła jakość przekazać na większości zdjęć i recenzji. Ponieważ na moim instagramie możemy czytać posty dość oskubane. 

A więc może dość już tego wstępu i przejdziemy do podsumowania miesiąca, które będzie się pojawiło co miesiąc. 

1. Krem Ziaja Kozie Mlekoszczek- (Cera sucha, skłonna do zmarnawilżający)





2.Maseczka do włosów Cosmia Collections z naturalnym wyciągiem różanym (do rozdwojonych końcówek) Auchan 




3. Maseczka do włosów Cosmia z olejkami (do włosów suchych i zniszczonych)Auchan



4.Ingrid mineral Silk&Lift Podkład Mineralny (Nawilżenie i wygładzenie)




5.L'oreal Skoncentrowane Serum Udoskonalające  Skin Perfection



6. AA laser rozjaśniający 3 etapowy zabieg do wykonania w domu




7. Marion Hairline Płyn prostujący włosy



8.Marion 100% naturalny olejek Marakuja włosy,ciało,twarz  (nawilżenie włosów, wygładzenie skóry)



9.Perfecta, Profesjonalny zabieg (efekt głębokiego oczyszczenia skóry)




10.For you Beauty, Gąbeczka do makijażu




Jeżeli podobał Ci się wpis zapraszam do komentowania, a może macie już swoją opinie na temat danego kosmetyku ? Jeżeli tak to zapraszam pisz w komentarzach chętnie przeczytam.  :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty